Draquar 2013.07.01. 15:57

Valencia

No, csak hogy még egyértelműbb legyen, miért nehéz pontosan eldönteni, hogyan is érzem magam itt kint - most jól elmondom, mi történt velem ma.

Reggel kezdtem azzal, hogy "De jó, nem zajonganak a szomszédok! Végre nem őket csontig alázva kell felébrednem!" (Mondjuk helyette 4:30 és 5 között műsorozott a kutya és a szemben lévő szobában az ipari riadós ébresztőóra, de ezt még elviselhetem.)

Reggeli közben egy otthoni barátomnak lett volna szüksége rám, maradt a félmegoldás - frászbuk chat.

Ezután elsöpörtem megvenni a tegnap lefoglalt vonatjegyem, mert nem akarom, hogy elfogyjon és itt nem lehet a vonat venni. (Meg ez nem is az az osztály.) Nagyjából 1 óra, 3 bolt és egy nemzetközi irodás diák kellett ehhez a teletett művelethez, az alábbi okok miatt:
- A foglalás max. 3 órán át érvényes, tehát tudtomon kívül már tegnap elbuktam.
- Elvileg bármelyik Alfamart vagy Indomaret boltban intézhetem, gyakorlatban kettőből kettőnél meg inkább most mégsem, mert rossz a kapcsolat.
- Aszitted a boltban lehet készpénzzel fizetni, mi?! LÓF*SZT! (Helyi bankkártyád meg nem lehet külföldiként, vagy csak baromi körülményesen és még az éves kinttartózkodásnál sem éri meg kiváltani.)
Végül a nemzetközi irodában újrafoglaltuk és a diák segítő kártyájával egy ATM-ből megvettük a jegyet. Kb. 10 perc volt, de csak mert helyivel mentem.

Edzésen odaraktam magam és segítséggel bár, de kiment 6x60 kg. (Ez amúgy csak kicsit több, mint amivel a kijövetel előtt dolgoztam. Úgy kb. ennyit esett vissza a szint a meleg meg a többi miatt.)
Fejlődgettem másban is, de a legnagyobb "élmény" az volt, amikor rájöttem, hogy "belenőttem" a kiérkezéskor még kicsit szellős ingbe és most mellben és karban szűk. (Azér' ilyenkor hízik a májam, még ha 8 hónapba is tellett.)

Edzés után végre találtam egy bóótot, ahol sikerült kb. 6500 Ft-ért megvenni Semarang és Jogja egyetlen olyan motoros dzsekijét, ami jó rám és nem okádékul néz ki. (Cserébe viszont ide baromi meleg.)
Minek ez nekem? Otthonra, meg mindig is szerettem volna egyet. Eleve nem nagyon van átmeneti kabátom, annak jó lesz, meg ez egy olyan dolog, mint a lézermutató: átlaggyereknél sok értelme nincs, de azért mindenki akart magának egyet. (Most így belegondolva, a lézermutatóm és a dzsekim mintája is ugyanolyan színű. VÉLETLEN?! Vagy csak a Mátrix?!?)

Mikor hazajöttem, tapasztaltam, hogy hiába ganéztam ki a ventilátorom (öklömnyi szurokfekete, vastag ganyét szedtem le a lapátokról, a motorról meg a többi részről - és ez fél év alatt rakódott rá attól, hogy keverte a levegőt. Kajak, mi?). Nem akart indulni ez a dög, szóval kicseréltettem a házinénivel. (Aki szerint szeptembertől lesz szabad szoba az újonnan érkezőknek, akit érint.)

Ezután elcsattogtam a boltban és közben két helyi hobbitgyerek úgy döntött, geciskedni kezd - ez abból állt, hogy mikor megláttak, kaffogni és ugatni kezdtek felém. Namost iszlámiában kevés alávalóbb állat van a kutyánál - amihez hasonlítani valakit kb. a "baszódjámámegfele" szintjén mozog az otthoni használatban. Meglepő módon nem vertem pofán őket, de megfogadtam, hogy ha visszafelé jövet is ott lesznek és megint kezdik, akkor kérdés nélkül arcba rúgom az illetőt. Mintegy miheztartás végett. Aztán meg ráparkolok a motorjával, hadd legyen neki jó.

Most meg este kilenc van, megjött a net és a német gyerek is.
Meg a szlovák srác is, aki majd segít indonézül befenyíteni a motorboltosokat a szerződésünk betartására, ha eljön az idő. De most fagyizni akar, szóval oda készülünk elcsámpázni. (Gyalog, ami az indonézeknek már-már a hitchcocki horror nyitánya - lenne, ha ismernék Hitchcock-ot és munkásságát.)

A bejegyzés trackback címe:

https://darmatey.blog.hu/api/trackback/id/tr485386313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása