... az, ami az utolsó napokat keservessé teszi. Nálam legalábbis így volt.

Minden napra jutott pár dolog - elszakadt a szandálom; bizonyítanom kell, hogy mégis lehet meghatalmazott útján nemzetközi jogsit csináltatni; 3x újraírni kézzel a meghatalmazást; elromlott optikai egeret kicserélni - majd kimenni a cég raktárába az Isten háta mögé, mert elkeverték a dolgot; szívni a biztosítással, mert az Allianz és a bankkártya kibocsátója okos szabályokat állít a pénzköltésem elé; enni a kefét azért, mert nem olvastam végig a Mapfre Asistencia ajánlatát (valami nagy spanyol biztosító, a mostani eresztésből ketten is itt kötnek és kevesebbért, mint én) - de már nem is akarom. Az Allianzét már átnéztük, van magyar ügyfélszolgálat és annak a legjobb a térítési kondíciói.

De az egész valahol ott kezdődött, hogy kb. egy hete végeztem az azonnali cselekvést igénylő dolgaimmal és gondoltam, hátradőlök kicsit. Aztán Murphy szólt, hogy "nem addig a!" Kellemes és kellemetlen dolgok váltogatták egymást, nagyjából ilyen viszonyban: megtaláltam és leadtam minden szükséges papírt a jogsihoz - de az nem készül el a kiutazásomig és nemzetközit is megbízás útján kell csináltatnom. Visszakaptam több hónap után a laptopom (Asus K50, annak minden előnyével és hátrányával) - de teljesen újra kellett húzni rajta mindent. Stb. stb. stb. Szóval Murphynek hála az utóbbi időben elég keveset tudtam pihentetően aludni és kicsit élvezni a készülődést.

Ehhez hozzájárult még az is, hogy én szeretem rajta tartani a kezem az általam ismertek életének ütőerén. Magyarul: szoktam figyelni, kivel mi van és igyekszem segíteni is, ha tehetem. Na, ez nagyon meg fog változni a jövőben a földrajznak köszönhetően. Be is ütött némi személyes baj és hogy őszinte legyek, az országban zajló eseményeket is komoly aggodalommal szemlélem. Éppen ezért kicsit árulásként fogom fel, hogy lelépek és a (szerintem) közelgő nehézségekben nem lehetek fizikailag is a hozzám közeli emberek mellett.

De ez az én "nyomorom", majd megküzdök vele. Ilyenkor nagy mázli, hogy itt van mellettem Dóri - ő mindig fel tud valamivel vidítani előbb vagy utóbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://darmatey.blog.hu/api/trackback/id/tr965343048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása